„Vlasava“ važiuoja kaip nori, Palanga – moka be klausimų?

„Vlasava“ važiuoja kaip nori, Palanga – moka be klausimų?

Palangos miesto savivaldybė 2025 m. gegužės 5 d. pasirašė papildomą susitarimą su UAB „Vlasava“ dėl keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais, kurio vertė – net 3.843.912,60 eurų. Nors suma įspūdinga, gyventojai kasdien susiduria su neįspūdingomis – o tiksliau – apgailėtinomis paslaugomis.

Tvarkaraščiai – tik ant popieriaus?

Palangiškiai socialiniuose tinkluose neslepia nusivylimo. Anot jų, net paprastos viešojo transporto tvarkaraščio korekcijos Palangos valdžiai tampa neįveikiamu iššūkiu. Autobusiukai važiuoja per anksti, kartais net neatvyksta į stoteles, o keleiviams belieka spėlioti – pravažiavo ar dar atvažiuos?

„Atėjau prieš 8 minutes iki išvykimo – ir likau stovėti be jokios informacijos,“ – pasakojo viena gyventoja. Kiti pabrėžia, kad ypač dažnai ignoruojami maršrutai, vedantys link ligoninės – į juos vairuotojai „užsuka pagal nuotaiką“.

Keleiviai – senjorai, neįgalieji, socialiai pažeidžiami žmonės

Dauguma šiais maršrutais besinaudojančių keleivių – vyresnio amžiaus, neįgalūs ar mažas pajamas turintys žmonės. Jiems šie viešojo transporto maršrutai – gyvybiškai svarbūs. Tačiau jų pastabos, panašu, sistemingai ignoruojamos. Vairuotojai, anot liudininkų, dažnai elgiasi nemandagiai, net grubiai.

Ar už tokias paslaugas verta mokėti milijonus?

Susidaro įspūdis, kad viešasis transportas Palangoje veikia ne keleivių, o „Vlasavos“ patogumui. Tuo tarpu miesto biudžetas – tai visų palangiškių pinigai. Todėl natūralu klausti:

Ar tikrai verta toliau mokėti milijonus už paslaugas, kurios netenkina nei kokybės, nei orumo kriterijų?

Gyventojų nepasitenkinimas auga. Atėjo laikas miesto valdžiai išgirsti žmones ir rimtai svarstyti – ar „Vlasava“ vis dar verta pasitikėjimo?

Exchange Rates
USD 0,885