Nelaukti iššūkiai Palangos lopšelio-darželio „Gintarėlis“ pedagogams

Nelaukti iššūkiai Palangos lopšelio-darželio „Gintarėlis“ pedagogams

Palangos lopšelio-darželio „Gintarėlis“ bendruomenė, kaip ir visos Lietuvos mokyklos, priėmė 2020 metų nelauktus koronaviruso pandemijos iššūkius: nuotolinio ugdymo organizavimą ir kovos su COVID-19 priemones.

Pedagogo profesijai netrūksta tokių teigiamų emocijų, kaip pasitenkinimas, džiaugsmas ir pasididžiavimas. Ko gero mažiausiai iš visų emocijų yra vertinama nuostaba. Tačiau, būtent ją mes dažniausiai jaučiame, kai įvyksta kas nors malonaus, ko tikrai nesitikėjome. Mokyklos pedagogai pradėję įgyvendinti nuotolinio ugdymo procesą, nesitikėjo, kad taip gali būti nustebinti ugdytinių tėvų gebėjimu įsijungti į vaiko ugdymo(si) procesą. Neslėpsime, kad iki veiklos pradžios buvo įvairių trikdžių: dalis tėvų negalėjo prisijungti prie elektroninio dienyno, kita dalis tikėjosi, kad nuotolinis ugdymas tai tiesioginis mokytojos bendravimas su vaiku, dar kitiems būtų buvę smagu, kad visas ugdymo procesas būtų paremtas tik video medžiaga ir t.t. Išsiaiškinę su ugdytinių tėveliais nuotolinio ugdymo „paslaptis“, pedagogai jau suplanavo ir antros savaitės ugdymo turinį.

Grįžkime prie emocijos – NUOSTABA. Mokytojai yra nustebinti nuotolinio ugdymo grįžtamuoju ryšiu: tėveliai ne tik kūrybiškai įgyvendina savaitės plano užduotis, bet suranda laiko pasidalinti nuotraukomis, video įrašais, vaikų piešiniais, vaiko emocijomis apie patirtus džiaugsmus, sėkmes ir nesėkmes. Mokytojos džiaugiasi gauta medžiaga ir ateityje planuoja sukaupti nuotolinio ugdymo, kaip išliekamąją vertę turinčią gerąją darbo patirtį. Mokytojai suvokia, kad gebėjimo profesionaliai ugdyti tikslas – kuo geriau pasitarnauti vaikui.

Palangos lopšelio-darželio „Gintarėlis“ pedagogai yra įsitikinę, kad nėra vienodų apibrėžimų nuotolinio ugdymo organizavimui - tai kiekvieno mokytojo profesionalumas, kūrybiškumas, atsakomybė už savo ugdytinių žinias, patirtis, sėkmes ir nesėkmes. Visi su nekantrumu laukiame karantino pabaigos, kad galėtume nuotolinio ugdymo organizavimo, grįžtamojo ryšio medžiagą susisteminti ir parengti pristatymui tėvams, kolegoms, kitų švietimo institucijų pedagogams.

Nelaukti iššūkiai Palangos lopšelio-darželio „Gintarėlis“ pedagogams, nuotrauka-1

Mokyklos bendruomenė įgyvendindama nuotolinio ugdymo organizavimą, sugebėjo paskelbti iniciatyvą „Aš ir Tu – Mes kartu“, kurios metu buvo siuvamos daugkartinės veido kaukės. Džiaugiamės bendruomenės nariais, kurie įsijungė į iniciatyvą – prisidėjo medžiagomis, kitais kaukės priedais bei savo darbu. Dėkojame Jolitai Rapalavičienei, Danguolei Kurpienei, Ingai Galdikienei, Vandai Tarvydienei, Lukrecijai Gabrėnienei, Aurelijai Stonkutei už tiesioginį dalyvavimą iniciatyvoje, o visai bendruomenei už palaikymą.

Daugkartinio naudojimo kaukės balandžio 3 d. buvo įteiktos Palangos miesto globos namams.

Birutė Kasparavičienė,

direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Palangos lopšelis-darželis „Gintarėlis“ nuotolinio ugdymo organizavimas COVID-19 priemonės iniciatyva „Aš ir Tu – Mes kartu“ daugkartinės veido kaukės
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Exchange Rates
USD 0,933