Palangos „Bočiai“ vėl keliauja

Š.m. lapkričio 6 d. Palangos pensininkų bendrijos “ Bočiai” nariai keliavo į Raudondvario pilį ir Kauno muzikinį teatrą. Susėdę į gražų autobusą pajudėjome Kauno link. Nors iš pradžių diena buvo apniūkusi, bet dėka visų entuziazmo ir pakilios nuotaikos, orai pasitaisė ir mums šypsojosi saulutė.

Atvykus į Raudondvario pilį, mus pasitiko gidė Zita, kuri mums pravedė įdomią ekskursiją po dvarą ir pilį,papasakojo jos įstoriją ,parodė pilies menes. Buvo labai įdomu, nes ir Palangą ir Raudondvarį sieja viena Tiškevičių dinastija.

Po ekskursijos pietavome ištaigingoje dvaro oranžerijoje,tarsi prisilietėme prie senoves ir mes…Po pietų pajudėjome Kauno link,kur mūsų vakare laukė J.Štrauso operetė “ Šikšnosparnis”. Gražus operėtės pastatymas,nuostabi aktorių vaidyba,tikras balzamas sielai ir širdžiai. Giliai palietė J.Štrauso muzika, operėtė.

Praleidome nuostabų, turiningą sekmadienį ,pasibuvome ,pabendravome ir su savo devizu ”Opa opa opa pa, jūra, smėlis,,Palanga. Mes senjorai Palangos judam,krutam nuolatos”, grįžome namo.

Tokios kelionės, patirti įspūdžiai, mus suvienija, telkia dar daugiau nuveikti gražių darbų, kurti naujus planus.

Palangos pensininkų bendrijos „Bočiai“ tarybos narė

Regina Lopatė

Palangos „Bočiai“ kelionės Raudondvario pilis Kauno muzikinį teatras
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.