Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariai pritaria Šventosios uosto statybos darbų svarbai

Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariai pritaria Šventosios uosto statybos darbų svarbai

Trečiadienį Palangoje lankęsi LR Seimo Biudžeto ir finansų komiteto, vadovaujamo Mykolo Majausko, nariai domėjosi Šventosios uosto statybos darbų eiga. Susitikimo su miesto meru Šarūnu Vaitkumi metu taip pat buvo aptartos šio projekto tęstinumo ir finansavimo perspektyvos. Pasivaikščioję po Šventosios uostą Biudžeto ir finansų komiteto nariai vienbalsiai palaikė šį projektą, pritarė jo svarbai ir darbų tęstinumui bei pasisakė už valstybės lėšų skyrimą tolesniems Šventosios uosto statybos darbams.

Šiuo metu įgyvendinamas antrasis Šventosios uosto statybos darbų etapas – kuriama priekrantės žvejams reikalinga infrastruktūra. Šio projekto įgyvendinimo metu numatyta sutvarkyti ir pailginti krantinę, įrengti slipą, padedantį žvejams lengviau nuleisti į vandenį savo valtis, taip pat – gervę, skirtą iškrauti sugautą laimikį, žvejybos įrangą, valtis. Ne mažiau svarbus darbas – pastato, skirto  žvejų valtims, žvejybos įrangai bei pagautam laimikiui laikyti, statyba.

Siekiant užtikrinti patogų privažiavimą, rekonstruojama ir į Šventosios uostą vedanti Prieplaukos gatvė. Taip pat įrengiama priekrantės žvejams labai reikalinga automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje vienu metu galės stovėti apie 50 transporto priemonių. Joje žvejai galės patogiai ir saugiai laikyti ne tik savo automobilius, bet ir priekabas. Dalyje aikštelės numatyta pastatyti prekybai žuvimi skirtus kioskus, aikštelėje taip pat bus įrengti patogūs privažiavimai neįgaliesiems, elektromobilių įkrovimo stotelė, atnaujintas viešasis tualetas.  

Įgyvendinus šį Šventosios jūrų uosto statybos etapą, bus ne tik įrengta visa žvejams reikalinga infrastruktūra, bet ir sutvarkyta bei apželdinta uosto teritorija.

Susitikimo su Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariais metu meras Š. Vaitkus akcentavo, kad kitas labai svarbus uosto statybos darbų etapas – molų statyba, tačiau finansavimas molams statyti kol kas nėra skirtas, o vien savo lėšomis Savivaldybė juos įrengti tikrai negalės. Pasak mero, kol molai nebus įrengti, tolesni uosto statybos darbai netektų prasmės, kadangi, net ir pagilinus įplauką į uostą, ji greitai bus užnešta smėliu, ir žvejų laivai ar jachtos įplaukti negalės.

Š. Vaitkaus nuomone, būtų tikslinga molams statyti reikiamas lėšas numatyti valstybės biudžete, išskaidant jas per trejus metus.

Meras dar kartą atkreipė dėmesį ir į tai, kad molai, be savo pagrindinės funkcijos, atiliktų ir kitą ne mažiau svarbią – stabdydami smėlio migraciją, jie padėtų spręsti aplinkosaugines problemas.

„Tikiu, kad bendromis jėgomis rasime geriausius sprendimus, kad Šventosios uostas netolimoje ateityje turėtų molus ir galėtų priimti laivus bei jachtas“,  – sakė Š. Vaitkus.

Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariai pritaria Šventosios uosto statybos darbų svarbai, nuotrauka-1 Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariai pritaria Šventosios uosto statybos darbų svarbai, nuotrauka-2 Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariai pritaria Šventosios uosto statybos darbų svarbai, nuotrauka-3 Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariai pritaria Šventosios uosto statybos darbų svarbai, nuotrauka-4
Šventosios jūrų uostas darbai Seimo Biudžeto ir finansų komitetas nariai
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Exchange Rates
USD 1,025