VVTAT primena dėl keleivių teisių atšaukus skrydį

VVTAT primena dėl keleivių teisių atšaukus skrydį, Aurimas

Reaguodamos į stabdomus keleivinius skrydžius iš Jungtinės Karalystės bei gaunamus vartotojų pasiteiravimus, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC) primena, kokias teises turi keleivis, jei kelionė lėktuvu atšaukta.

  • Pirmiausia sekite paslaugos teikėjo viešai skelbiamą informaciją apie atšaukiamas arba atidedamas paslaugas bei pinigų grąžinimą.
  • Kreipkitės į oro vežėją dėl galimybės atidėti kelionę, pakeisti kelionės kryptį ar priimti kitą kompensacijos pasiūlymą (pavyzdžiui, rinktis kuponą), jei paslaugos teikėjas numato tokią galimybę.
  • Nepavykus rasti kompromiso su oro vežėju, turite teisę susigrąžinti pinigus arba gauti nukreipimą kitu maršrutu į galutinę paskirties vietą. 

Pažymėtina, kad  toks įvykis kaip COVID-19 virusas, kuris sukelia kelionių nesklandumus, gali būti priskiriamas ypatingosioms aplinkybėms, kurių paslaugų teikėjai negali kontroliuoti. Skrydžio atšaukimo ar jo atidėjimo dėl ypatingųjų aplinkybių atvejais kompensacija, kuri yra įtvirtinta Reglamente Nr. 261/2004, keleiviams gali būti neišmokama. 

Daugiau informacijos apie keleivių teises rasite Europos Komisijos gairėse dėl ES keleivių teisių: https://ec.europa.eu/transport/themes/passengers/news/2020-03-18-covid-19-guidance-eu-passenger-rights_en.

Taip pat apie savo teises keliaujant lėktuvu skaitykite EVC svetainėje https://ecc.lt/lt/rights/travel/plane/cancellation/.

VVTAT inf.
keleiviai skrydžiai Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba teisės skrydžių atšaukimas
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.