Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų

Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų

Daugiau nei 60 daugelio dar neatrastų objektų Klaipėdos regione – tai karantino metu, atsižvelgiant į aktualijas ir galvojant apie lietuvių atostogų planus šiandien visuomenei pristatoma nauja kampanija „Grynas takas“. Asociacija „Klaipėdos regionas“ išgrynino lankytinus objektus Klaipėdos regione, esančius po atviru dangumi ir sujungė juos į naują, 600 kilometrų besidriekiantį „Gryno tako“ žemėlapį. Tikimasi, kad šie objektai pritrauks išsiilgusius naujovių, vertinančius ekologiją ir tvarų keliavimą bei norinčius išvengti poilsiautojų, vasaros metu besibūriuojančių populiariuose pajūrio objektuose.

„Šia kampanija tikimės pradėti tvaraus turizmo madą Lietuvoje, kad žmonės kuo daugiau laiko leistų gryname ore, kuo mažiau keliautų automobiliais, saugotų gamtą, dalijamės nuostabiai gražiomis Klaipėdos regiono vietomis, kuriose galima saugiai leisti laisvalaikį ar atostogas. Be to, keliauti gryname ore saugu dėl vis dar išliekančios koronaviruso grėsmės“, – apie „Gryno tako“ idėją kalba asociacijos „Klaipėdos regionas“ vykdančioji direktorė Klaudija Kionies.

Net 600 kilometrų gryno keliavimo

Kampanijos šūkis – „Nenupuššššk“ kviečia Klaipėdos regione pastebėti viską, kas ošia: pušis, jūrą, vėją, susiplanuoti atradimų kupiną kelionę, pailsėti gryname ore. Prie „Gryno tako“ kampanijos jungiasi septynios Klaipėdos regiono savivaldybės. Kampanija pagalvojo ir apie keliautojų patogumą – populiarioje, Vlados Musvydaitės inicijuotoje mobilioje aplikacijoje „Walk15“ galima rasti NENUPUŠK maršrutą, kuris driekiasi per septynias Klaipėdos regiono savivaldybes nuo objekto iki objekto – visa tai sudaro apie 600 kilometrų. Žygtakiai, piliakalniai, paplūdimiai, parkai, švyturiai, didieji akmenys ir net skaitykla po atviru dangumi – iš viso 65 objektus galima pasiekti įvairiais tvaraus keliavimo būdais: dviračiu, pėsčiomis, baidare, laivais ar kemperiais. Siekiama, kad keliautojai kuo daugiau laiko praleistų gryname ore harmonijoje su gamta.

Kviečia jungtis ir verslą

Pasak asociacijos „Klaipėdos regionas“ komunikacijos projektų vadovės Giedrės Vaicekauskaitės, „Gryno tako“ idėja išaugo į kampaniją, kuria siekiama įtraukti ir smulkiuosius verslininkus, o taip pat ir keliautojai bus kviečiami paremti Gryno tako idėją, prisidėti prie būsimų tvarių turizmo ir socialinių projektų. „Kviečiame visus regiono smulkiuosius verslininkus prisijungti prie „Gryno tako“ idėjos ir tapti draugais – suteikti nuolaidas atvykstantiems turistams, keliautojams ir taip atsirasti naujajame „Gryno tako“ žemėlapyje. Taip pat bus galimybė paremti „Gryną taką“ ir viską, kas ošia: jūrą, vėją, pušis. Kampanijai įsibėgėjus keliautojai galės įsigyti „Gryno tako“ atributikos, o už dalį iš šių pardavimų gautų lėšų planuojama sodinti medžius, mokyti buriuoti vaikus iš sunkiai besiverčiančių šeimų, kitų įdomių ir įvairių socialinių iniciatyvų“, – pasakoja G. Vaicekauskaitė.

Kampanijai sukurtas garso takelis

Grynas takas turi ir savo garso takelį, kurį sukūrė muzikinis projektas „Tykumos“. „Bokštai, tiltai, takai ir kiti objektai turi savitą garsą, todėl sugalvojome kurti muziką, pripildytą autentiškų, Klaipėdos regionui būdingų muzikinių intarpų. Šis garso takelis sukurtas tam, kad „Grynas takas“ turėtų ne tik „veidą“, bet ir „balsą“, būtų ne tik grynas, bet ir gyvas. Siekiame, kad „Gryname take“ apsilankę keliautojai susietų savo įspūdžių vaizdus su garsais, galėtų klausytis muzikos, kuri primena apie jų kraštą net jiems esant toli“, – apie muzikinio takelio turinį kalba „Tykumos“ kūrėjas Kristijonas Lučinskas. Meditatyvų, beveik valandos trukmės garso takelį planuojantys keliauti „Gryno tako“ maršrutu ar juo jau keliaujantys poilsiautojai gali išgirsti čia:

Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-1 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-2 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-3 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-4 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-5 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-6 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-7 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-8 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-9 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-10 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-11 Nauja kampanija „Nenupušk“ patiks nemėgstantiems besibūriuojančių poilsiautojų, nuotrauka-12
Kelionės Lietuvoje Pajūris Vasaros kelionės kampanija „Nenupušk“
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Exchange Rates
USD 0,933