Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uoste pradėjo veikti modernūs vaizdo ekranai

Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uoste pradėjo veikti modernūs vaizdo ekranai

Lietuvos oro uostai įgyvendino didelio masto atsinaujinimą, kurio metu įprastus partneriams siūlytus reklamos sprendimus pakeitė efektyviomis skaitmeninėmis priemonėmis, kurioms ateityje numatomas didelis potencialas augti. Visuose trijuose šalies oro vartuose pradėjo veikti modernūs vaizdo ekranai, o sostinės oro vartų keleiviai jau išvydo, kaip atrodo didžiausia Lietuvoje vaizdo siena. 

Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose iš viso įdiegta daugiau nei 100 naujų reklamos priemonių, iš kurių 65 proc. - vienpusiai ir dvipusiai skaitmeniniai vaizdo ekranai. Atnaujintos ir statinės reklamos priemonės, įrengti didelio formato reklaminiai skydai su apšvietimu. Vilniaus oro uoste dabar įdiegta ir didžiausia vidaus vaizdo siena Lietuvoje - skaitmeninė siena išvykimo salėje užima net 36 kv. m. 

Rekomendacijas sustiprinti skaitmeninės lauko reklamos (angl. Digital Out Of Home, DOOH) pozicijas Lietuvos oro uostams pateikė tarptautinė konsultacinė įmonė „Wildstone Consulting“, tarp kurios klientų yra Londono Sičio, Hitrou, Glazgo, Denverio ir kiti didieji pasaulio oro uostai. Ištyrusi oro uostų ir visos šalies reklamos rinką „Wildstone Consulting“ pateikė pasiūlymus skaitmeninės reklamos sprendimų lokacijoms, dizainui ir kitoms specifikacijoms. 

„Naudodamiesi partnerių atlikta analize ir modernizuodami Lietuvos oro uostų reklamos sistemą laikėmės požiūrio, kad „mažiau yra daugiau“. Mažinome arba atnaujinome tradicines priemones, tokias kaip reklaminės šviesdėžės ir dabar koncentruojamės į skaitmeninę reklamą, visą dėmesį teikiame jos efektyvumui. Šiai didelio masto modernizacijai daug įtakos turi sparčiai augantys Lietuvos oro uostų keliautojų srautai. 2019-aisiais planuojame pasiekti naujus rekordus, priartėti prie 7 mln. aptarnautų keleivių ribos. Fiksuodami auditorijos augimą, stengiamės pasiūlyti platesnes reklamos galimybes Lietuvos ir užsienio partneriams“, – sako Lietuvos oro uostų Komercijos direktorius Justinas Stepšys.

Bendrovės atstovo teigimu, videoreklama, į kurią šiuo metu krypsta reklamos užsakovų akys, suteikia beribes galimybes kurti interaktyvų turinį ir jį personalizuoti. Šiuolaikinėje kūrybiškumo ir inovacijų eroje tai turi vadinamąją galią atkreipti žmonių dėmesį (angl. Stopping Power). DOOH leidžia kartoti vaizdus keletą kartų skirtinguose ekranuose, geriau pasiekti tikslinę auditoriją. Skaitmeninė reklama yra dinamiškesnė ir dėl to, kad nuotoliniu būdu galima lengvai keisti rodomą turinį, pritaikant jį prie reikiamo konteksto. 

„Išanalizavę Lietuvos oro uostų atvejį, pateikėme savo strateginius siūlymus, kaip atnaujinti reklamos galimybes. Glaudžiai bendradarbiavome, kad sukurtume unikalią turinio valdymo sistemą ir skaitmeninį tinklą, atitinkantį vietos ir užsienio reklamos pirkėjų poreikius. Neabejojame, kad investicija į skaitmenizavimą padidins bendrovės komercines pajamas, nes partneriams jie galės pasiūlyti veiksmingas priemones, kaip pasiekti konkrečias auditorijas su tiksliniais pranešimais“, – pažymi „Wildstone Consulting“ atstovė Paula Oliver. 

„Wildstone Consulting“ taip pat pastebi, kad įgyvendinę reklamos modernizaciją Lietuvos oro uostai iš esmės nesiskirs nuo didžiausių ir pažangiausių pasaulio oro uostų pagal įrengtų tradicinių ir skaitmeninių reklamos priemonių proporciją, jų išdėstymo logiką ir pardavimo procesą.

Vilniaus oro uostas
VILNIAUS ORO UOSTAS REKLAMA VAIZDO EKRANAI
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Exchange Rates
USD 0,936