Ką valgyti žmonėms, linkusiems į sėslų gyvenimo būdą

Ką valgyti žmonėms, linkusiems į sėslų gyvenimo būdą

Čia jums papasakosime, kokius produktus rinktis tiems, kurie dirba sėdimą darbą ar renkasi nejudrų gyvenimo būdą.

Pastaruoju laiku vis daugiau žmonių gyvena nejudrų gyvenimą. Tam įtakos turi darbas biuruose, važiavimas automobiliu, poilsis priešais televizorių vakarais. Beje, be sporto ar aktyviosios dienos dalies jums tokiu atveju gali padėti ir naudingi produktai.

Uogos

Uogos aprūpina organizmą vitaminais ir mineralais, jau nekalbant apie jų unikalų gebėjimą malšinti uždegiminius procesus. Tarp pačių naudingiausių uogų pirmoji vieta tenka vaivorams (šios uogos dar vadinamos girtuoklėmis). Būtent jose yra itin daug flavonoidų.

Riešutai

Kadangi riešutuose yra naudingų riebalų rūgščių omega-3, jie mūsų organizme malšina uždegiminius procesus. Nepamirškite įtraukti į savo kasdienę mitybą po saują riešutų – tai gali būti graikiniai riešutai, migdolai ar žemės riešutai.

Ananasai

Šis atogrąžų vaisius gali pasigirti dideliu bromelaino ir antioksidantų kiekiu. Žinoma, kalba eina apie šviežią vaisių, o ne sirupu užpiltus jos žeidus skardinėse. Ypač daug naudingų medžiagų yra arčiau žievelės esančiame minkštime.

© Shutterstock

Alyvuogių aliejus

Paradoksalu, tačiau aliejus gali skatinti svorio mažėjimą. Taip pat alyvuogių aliejus stipriai mažina širdies ir kraujagyslių sistemos ligų riziką bei padeda kovoti su uždegiminiais procesais. Alyvuogių aliejuje galima taip pat ir kepti, nes jo maistinės savybės kaitinant nedingsta.

Imbieras

Ši šaknis turtinga antioksidantų ir pasižymi priešuždegiminėmis savybėmis. Be to, dėl unikalių skonio savybių imbieras puikiai tinka tiek desertams, tiek pagrindiniams patiekalams pagardinti.

Česnakas

Česnake yra alicino, kuris kontroliuoja riebalų kiekį kraujyje ir bendrą cukraus kiekį organizme. Taip pat mums nuo vaikystės yra žinoma, kad česnakas veiksmingai padeda kovoti su peršalimu ir virusinėmis ligomis.

© Shutterstock nuotr.

Avokadas

Šis vaisius bus naudingas sergantiems diabetu ir visiems, kurie susiduria su šios ligos rizika. Avokadas skatina insulino išsiskyrimą, taip pat padeda sumažinti svorį, jau nekalbant apie jo sudėtyje esančius naudinguosius riebalus.

Riebi jūros žuvis

Tokioje žuvyje nėra trans-riebalų, užtat ji turtinga natūralių ir naudingų omega-3 riebalų. Žuvies riebalai su mūsų organizmu daro tikrus stebuklus. Prisiminkite, anksčiau žuvų taukus vartodavome privaloma tvarka.

© Shutterstock nuotr.

delfi

Maistas
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Exchange Rates
USD 0,939