Lietuvos krepšinio federacija išleido unikalią lipdukų seriją. Šie lipdukai bus skirti pažymėti savo automobilius ir tokiu būdu identifikuotis kaip krepšinio sporto šaką praktikuojančiam ar tiesiog palaikančiam vairuotojui. Ribota, 10 000 vnt. lipdukų serija, sukurta bendradarbiaujant su didžiausiu Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklu „Hesburger“.
„Žinome, kaip Lietuvos krepšinio sirgaliai mėgsta savo automobilius papuošti nacionaline simbolika per svarbius Lietuvos krepšinio renginius ar pergales. Ko gero daugelis atsimena vėliavėlių ant automobilio langų fenomeną. Tai ypač išpopuliarėjo EuroBasket 2011 Lietuvoje metu ir tęsėsi net kelis metus į priekį. Dabar pastebėjome, kad tautiečiai savo automobilius puošia subtiliau, o vėliavėlės ant langų – retai sutinkamos.
Gatvėje dažniau galima pamatyti automobilius, ant kurių galinių stiklų – sporto šaką, pomėgį ar charakterio savybę pabrėžiantys lipdukai. Taigi, tokį lipduką nusprendėme sukurti ir padovanoti visiems norintiems ir mes. Tai – standartinė į krepšį metančio žmogaus figūra. Tokį lipduką ant savojo jau užsiklijavau ir aš. Atrodo gerai”, – kalbėjo Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas Arvydas Sabonis.