Auganti šventinė tendencija – sąraše neliko dovanų vyrams

Auganti šventinė tendencija – sąraše neliko dovanų vyrams, nuotrauka-1

Šventinė karštinė kaip ir kiekvienais metais privertė visus apgalvoti, ką padovanoti artimajam. Dovanų sąrašuose, tarp įvairių pramogų ar produktų, neabejotinai aukštą poziciją išlaikė kosmetikos priemonės. Kompanija Mary Kay sudarė šventinių dovanų sąrašą ir atskleidė, kokius grožio produktus buvo įprasta dovanoti 2017 metais. Įdomu tai, jog tarp populiariausių šventinių dovanųvietos neliko vyrams skirtų grožio produktų.

Grožio industrijos atstovai pastebi, jog dovanoti kosmetikos priemones yra ne tik madinga, bet ir naudinga – ko negali įprastai įsigyti, tą gali padovanoti artimas žmogus. Kaip teigia Mary Kay atstovė Jelena Liaudinienė, svarbu žinoti žmogaus poreikius ir jais remiantis išrinkti tinkamiausią produktą.

„Iš tiesų, visada buvo madinga dovanoti veido odos priežiūros produktus, tokius kaip: veido kremas, šveitiklis, makiažo valiklis. Tačiau vis labiau pastebime, jog visuomenė yra pakankamai sumani pati rūpintis savo veido oda. Kita vertus, viso kūno priežiūra ir ypač rankos – lieka truputį nuošalyje, nors dabar yra žiema, kuomet labiausiai yra jaučiamas viso kūno drėgmės stygius. Tad naujausia tendencija, kuria ima sekti ir lietuvaičiai – į dovanų krepšelį įtraukti kūno priežiūros produktus, kuriems kasdienėje rutinoje apsirūpinti pristinga laiko ar finansinių išteklių”, – pasakoja J. Liaudinienė.

2017 m. daugiausia perkamų dovanų sąrašas

Pagal turimus kompanijos duomenis, 2017 metais artimiausiems žmonėms buvo renkamasi dovanoti odos priežiūros produktus, tokius kaip: veido kremas, akių makiažo valiklis, losjonas ar rankų kremas. Tokius pasirinkimus lėmė nusistovėjusi nuostata, jog patogu yra dovanoti neutralų produktą, kuris bus tikrai naudingas ir reikalingas artimojo žmogaus kasdienėje odos priežiūros rutinoje.

„Kadangi žiemos švenčių dovanos yra renkamos ne tik patiems artimiausiems, bet ir pažįstamiems, šitaip siekiant pamaloninti žmones, dažniausiai iki galo negalime išsiaiškinti, kokie kvapai, tekstūros patinka konkrečiam asmeniui. Todėl tam, kad neapsiriktų, ar nepadovanotų nereikalingo daikto, žmonės renkasi tokį kosmetikos produktą, kurį puikiai žino, kad naudos. Dekoratyvinę kosmetiką yra įprasta dovanoti tokiu atveju, kuomet žinome, jog žmogus, apie kurį galvojame, visada norėjo specialios priemonės, bet neišdrįsdavo įsigyti. Tuomet šventės tampa puikia proga dovanoti tai, ko pačiam žmogui nepavyko įsigyti anksčiau”, – apie Kalėdines dovanas pasakoja vizažistė Jelena Liaudinienė.

Tarp populiariausių dovanų, šiais metais galima pastebėti ir dekoratyvinės kosmetikos produktus: akių tušą ir skystą akių pravedimą. Būtent šios priemonės, moterų tarpe, yra dažniausiai naudojamos kasdienėje rutinoje.

Kompanijos „Mary Kay“ duomenimis, nemaža dalis kosmetikos produktų, parduodamų šventiniu laikotarpiu, yra skirta ir brandesnio amžiaus moterims, siekiant sustabdyti senėjimo procesus, odos pilkėjimo požymius.

Matomi pokyčiai lyginant su ankstesniais metais

Žvelgiant į tai, koks įvyko perkamų kosmetinių dovanų pokytis, galima pastebėti, jog ankstesniais metais buvo populiaru dovanoti kosmetiką ir vyrams.

„Kalbant apie grožio priemones vyrams, pastebime, jog praėjusiais metais vyriškos kosmetikos pardavimai buvo didesni, nei yra šiais metais. Tačiau labai noriu atkreipti dėmesį – vyrai kosmetikos produktus naudoja kur kas ilgesnį laiką. Jeigu moterims veido šveitiklio užtenka porai mėnesių, vyras tai turbūt naudos daugiau nei pusę metų“, – pasakoja J. Liaudinienė.

Ankstesniais metais, taip pat pastebimas mažesnis dekoratyvinės kosmetikos paklausumas. Dažniausiai pirkinių krepšelį sudarydavo: odos būklę atstatančios priemonės, kaukės, makiažą valomosios priemonės, skirtos visų tipų odai prižiūrėti.

kalėdinėsdovanos
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Exchange Rates
USD 0,936