Ką bendro turi bandymas mesti rūkyti ir kepimo soda?

Mesti rūkyti nėra lengva, tačiau tai būtinas žingsnis vedantis asmeninės gerovės link. Egzistuoja daugybė įvairiausių ir keisčiausių būdų, kurie padeda atsikratyti šio žalingo įpročio. Tačiau visi jie reikalauja ir milžiniškų valios pastangų. Ir mes tikrai nepasiūlysime daug lengvesnio kelio iš rūkymo priklausomybės. Tačiau galime papasakoti apie neįprastą derinį, padėsiantį mesti rūkyti – jūsų valia bei kepimo soda.

Arbatinį šaukštelį kepimo sodos įberkite į puodelį vandens ir išmaišykite. Pirmą savaitę gerkite šį mišinį du kartus per dieną, o antrąją savaitę, jei dar jausite cigarečių poreikį, mišinį gerkite vieną kartą per dieną.

Taip pat galite ne gerti, o šiuo skysčiu skalauti burną, kai tik pajausite nevaldomą norą rūkyti.

Pasinaudoję bet kuriuo iš šių būdų, laikui bėgant apie cigaretes negalėsite nė pagalvoti. Tiesa, soda yra puikus sveikatingumo ingredientas, tačiau jis turėtų būti naudojamas nuosaikiai. Patekusi į organizmą, soda virsta natrio jonais, elektrolitu, kuris gali paveikti raumenis, širdį ir smegenis. Be to, žmonėms, sergantiems kepenų ar inkstų ligomis, hipertenzija ar edema, draudžiama naudoti sodos bikarbonatą.

Rūkymas PlaučiųVėžys cigaretės
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.