Dizainerė A. Šeduikytė: „Svarbu išmokti nebijoti atrodyti kvailai“

Praėjusią savaitę, birželio 23-ąją dieną, surengtas antrasis šiais metais Švietimo ir mokslo ministerijos (ŠMM) organizuojamas atviras susitikimas su žinomais žmonėmis. Joninių išvakarėse, penktadienį, vyko susitikimas su prekės ženklo „Atsikeli ir varai“ savininke ir dizainere Aušra Šeduikytė.

Šių atvirų pasikalbėjimų metu žinomi žmonės dalinasi savo sėkmės istorijomis, kaip jiems tobulėti ir siekti savo tikslų sekėsi mokykloje bei universitete.

Stilistė A. Šeduikytė atskleidė, kodėl daugelis jaunų žmonių nemoka rasti ir įvardinti, kas jiems patinka. Tokie žmonės nesistengia kur nors išeiti iš namų, o užsidaro ir gyvena savo kasdienybėje. Drabužių kūrėja patikino, kad net jei žmogus yra intravertas (gilinasi į save ir savo vidinį pasaulį) turi lankytis renginiuose, domėtis tuo, kas vyksta viešumoje.

A. Šeduikytė šiandien - žinomo prekės ženklo „Atsikeli ir varai“ vadovė, nors kadaise studijavo Vilniaus universitete taikomosios matematikos studijas. „Dabar ne tik neturiu laiko skaičiams, bet ir esu pasinėrusi į stilistės darbą, tad nieko apie skaičiavimus nebesuprantu“, – atviravo dizainerė.

Todėl „Atsikeli ir varai“ sumanytojos aplinkoje ir draugų rate sukasi ne menininkai ar dizaineriai, o dominuoja teisininkai, duomenų mokslininkai ir programuotojai. „Kartais dabar draugų kompanijoje, būdama menininke, jaučiuosi kaip balta varna“, – juokėsi Aušra. Menininkė pasidalino patarimu, kaip ji kovoja su gyvenime pasitaikančiais iššūkiais. „Jeigu man labai sunku – stengiuosi viską paversti juokais“, – sakė prekės ženklo „Atsikeli ir varai“ kūrėja.

Matematikos studijų dėstytojų juokeliai, kurie Aušrai labiausiai įsiminė: „nagai tavo ne priauginti“ – tai reiškia, kad nesi kvaila, o namų darbus padarei blogai, „gal jūs visą savaitgalį čiuožinėjote ant „Akropolio“ ledo" – tai reiškia, kad susitrenkei galvą ir dėl to blogai išsprendei uždavinį.

Kalbėdama apie studijas garsi moteris pateikė ir vieną neigiamą dalyką - besimokydama matematikos ji negavo įgūdžių, kaip bendrauti, užmegzti pokalbį arba reprezentuoti save darant teminius pranešimus. „Reikėdavo tiesiog spręsti“, – sakė kūrėja.

Stilistė A. Šeduikytė pasidalino, kaip ji išmoko prieiti prie nepažįstamo žmogaus ir užkalbinti. Anot kūrėjos, mokykloje viskas buvo paprasta, nes dauguma norėjo bendrauti. Todėl esminiai pokyčiai įvyko įstojus į universitetą. Kadangi studijuojant teko susipažinti su daugiau intravertų, kuriuos reikėjo irgi kažkaip prakalbinti. Akivaizdu, kad dažna tokia praktika stengiantis užmegzti pokalbį su nemėgstančiu kalbėtis Aušrai buvo naudinga patirtis.

Renginio metu pokalbio temai pasisukus apie „Atsikeli ir varai“ drabužių liniją, kūrėja taip pat kalbėjo atvirai. Menininkė teigė, kad jos kuriami rūbai neturi konkrečios tikslinės auditorijos. Tačiau pagrindinė mintis, kad ši apranga pritaikyta skubančiam miestiečiui. „Mano drabužių esmė – nešioti, o ne pasidėti ir žiūrėti kaip į meno kūrinį. Todėl drabužiai turi būti praktiški ir sunešiojami“, – teigė kūrėja.

Pradėti verslą naujam žmogui – nėra menkas tikslas. Todėl buvo įdomu išgirsti, kokiais metodais Aušra ryžosi pabandyti pradėti mados prekės ženklo karjerą. „Pavyko prisiversti tik supratus, kad man toks darbas ir veikla bus įdomu ne tik kaip pomėgis, bet ir kaip darbas. Be to, svarbu išmokti nebijoti atrodyti kvailai“, – mokė stilistė.

Pokalbio pabaigoje A. Šeduikytė pridūrė, kad svarbu ne tik mokytis ir tobulėti savo srityje, bet ir „gaudyti“ bei sekti informaciją, kuri vyksta aplinkui.

Daugiau renginio akimirkų - fotogalerijoje

Birželio 30-ąją dieną 11 val. „ŠMM pokalbiai po dangumi“ (A.Volano g. 2) dalyvaus atlikėjas, žurnalistas, TV laidų vedėjas MARIJONAS MIKUTAVIČIUS.

kultūra renginys mada ženklas „Atsikeliirvarai“ stilistėAušraŠeduikytė istorija Švietimoirmoksloministerija
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Exchange Rates
USD 0,936