"Visą mano kūrybinį laikotarpį būtų galima suskirstyti į tris etapus.
1990m baigus Vilniaus dailės akademiją, beveik dešimtmetį lydėjo pastangos išeiti iš „pilkosios zonos“ spalvų, išsivaduoti iš ,akademijoje suformuotos, „pilkosios tapybos“.
Aktyviai dalyvaudavau parodose Lietuvoje ir užsienyje, bet didelės reikšmės to laikmečio kūrybai neteikiu.
Spalvos atsirado apie 2000 metus, išvykus į tarptautinį plenerą Drezdene. Atsirado mėlyna, raudona . Tuo metu mano kūryboje dominavo peizažo, buitinių daiktų motyvai. Anot Ritos Bočiulytės : “maištaujančios pakabos, grėsmingos sūpuoklės, su trenksmu virstančios kėdės ...“
2003 metais sukurtas darbų ciklas „ Atsisveikinimas su kėdėmis“ tapo simboliniu prieš būsimą „džiazo temos“ proveržį.
Klaipėdos parodų rūmuose 2009 metais buvo pristatyta mano personalinė paroda, inspiruota džiazo, - pavadinimu „Improviza“, kurioje dominavo portretinės džiazo improvizacijos. Šeliokioje parodos paveikslų buvo buvo fiksuojamos pasaulinio garso džiazo muzikantų būsenos, kūno kalba, kitaip tariant – džazo korifėjų muzikos refleksija. Didžiulių formatų darbai buvo nutapyti per pusantro mėnesio – galima sakyti „vienu ikvėpimu“.
Ir tuomet Ritos Bočiulytės žodžiai ( kuriai aš esu labai dėkingas ) buvo pranašiški : „Improvizoje” impulsyvi potėpio ir spalvų ekspresija tiesiog veržiasi per kraštus, priekaištingai „badydama akis” autoriaus profesionalumu, drąsa ir užmoju. Netikėtai išnirusi stipri dekoratyvumo dozė, aiški komercinė užuomina – tokiai tapybai irgi ne priešai, o sąjungininkai. Iki šiol V.Viningo (kaip ir daugelio jo kartos menininkų) paveikslai meno rinkoje nebuvo labai paklausūs. Gal dabar… Seniai laikas susiprasti tiems, kurie kolekcionuoja „gyvus klasikus” ar fotoreprodukcijomis dekoruoja savo restoranus ir klubus. O V.Viningo tapyba po metų kitų gali tapti neįperkama”
Tais pačiais metais dalis šios parodos darbų buvo palankiai sutikti Lietuvos šiuolaikinės dailės kvadrienalėje Vilniuje. Vėliau sekė komerciškai sėkmingi dalyvavimai Vilnius Art tarptautinėse galerijų mugėse , kuriuose mano darbus įsigijo Šiuolaikinio meno muziejus MO, Lewben art Foundation, taip pat nemažas būrys kolekcininkų.
Mano paveiksluose “atsirado” figūrinės kompozicijos, bokso, baleto, moteru akto, violončelininkų temos, kurios, kol kas, man yra neišsemiamos. Taip pat Išsiplėtė ir parodų geografinė padėtis nuo Europos iki Kinijos, Amerikos .
2018 metais buvau apdovanotas Lietuvos dailininkų sąjungos Auksiniu ženkliuku nr 059 už ekspresyvių potėpių ir spalvų džiazą drobėje bei ilgametį darbą LDS taryboje. "

Palangos koncertų salėje bus eksponuojami visų laikotarpių darbai, taip pat piešiniai, eskizai.

Parodą galima apžiūrėti visų Palangos koncertų salėje vykstančių renginių metu.